vrijdag 11 maart 2022

Gert Pape stopt als columnschrijver voor historisch museum Vriezenveen

Ruim vier jaar lang schreef ik voor het Historisch Museum Vriezenveen, tweewekelijks een column, die werd gepubliceerd in De Week van Twenterand. Dit is een huis-aan-huis weekkrant voor de gelijknamige gemeente. 

Zelf plaatste ik deze columns via dit medium (Gert Pape blog of www.vjenne.blogspot.com) op het internet en deelde deze op mijn Facebook account (Gert Pape en/of  Gert Pape korte verhalen) Naar schatting waren dat in totaal iets meer dan 100 columns. Daar is nu een einde aangekomen. Na vier jaar is voor mij die koek nu wel op. 

Mijn dank gaat uit naar die lezers, die mij gedurende die tijd hebben laten weten de columns te waarderen. Ik overweeg om deze columns te gaan bundelen.

Dat betekent echter niet dat u niets meer van mij zult horen of lezen. Eigen korte verhalen en gedichten blijf ik produceren zolang er leven en inspiratie is. 




1 opmerking:

Als 't vlammetje dooft in 't hoofd

Hij vecht voor het behoud van zijn memorie, vreest nog meer het verlies van eigen historie, steevast en heel stellig blijft hij ontkennen da...